Dakar Press Team

Vanaf de oprichting in 2003 heeft de Car Content Factory zicht toegelegd op verslaggeving in de automotive wereld, waar uitdaging, spektakel en emotie een grote rol spelen.

Het bedrijf legt zich toe op het produceren van content in de zin van tekstredactie, fotografie en film.

In 2004 werd de eerste persexpeditie in het kader van de Dakar rally georganiseerd. De visie van Léon Jansen hierin was, dat de wedstrijd deelnemers geholpen zouden zijn met media exposure. Dus niet alleen simpelweg een mooie foto maken van een langsrazende deelnemer, maar een gateway creëren naar de media toe van het beeldmateriaal.

Door de jaren heen is een groot netwerk van media partners aangelegd, waarmee een platform is gecreëerd met een bereik van meer dan 12.000.000 lezers.

Het Dakar Press Team biedt haar eigen partners eveneens dit platform aan, waarbij de producten en of diensten van de ondernemers die het pers team ondersteunen onder de aandacht worden gebracht. Bovendien is Dakar Press gedurende het hele jaar actief voor haar partners op beurzen en events.

Maar bovenal is Dakar Press Team een dankbare partner in geval van het promoten van innoverende toepassingen. Deze halen immers de media, en kunnen tijdens de Dakar rally op de voertuigen van het pers team worden uitgetest op duurzaamheid en kwaliteit. Tijdens Le Dakar rijden de voertuigen van DPT door ongekend zwaar terrein, wat een goede beproeving is voor nieuw te testen producten.

Beleef samen met het DPT het ongekende avontuur van Le Dakar!

DPT voor uw Sport Marketing

Léon Jansen
Team owner Dakar Press Team

Published